Reklamacje i zwroty

Klient ma prawo odesłać towar na swój koszt jeśli nie zostanie naruszone opakowanie jednostkowe. Sklep zwróci w całości zapłaconą za odesłany towar należność. Nie może być odesłany papier, który został na życzenie klienta skrojony na format inny niż A4.

Sklep przyjmuje odpowiedzialność za jakość wysyłanego towaru i realizuje reklamacje w następującym trybie:W przypadku nieprawidłowo skompletowanego zamówienia klient po uzgodnieniu ze sprzedawcą odsyła niezamówiony towar na koszt własny a sklep zwraca mu koszt wysyłki i dosyła brakujące pozycje z zamówienia.

  1. Zgłoszenie wady produktu powinno nastąpić w możliwie krótkim czasie po odebraniu przesyłki.
  2. Klient powinien opisać wadę i uzgodnić z dostawcą konieczność odesłania towaru do dostawcy. Klient wysyła towar na własny koszt.
  3. W przypadku przyjęcia reklamacji sklep zwraca koszt towaru lub wysyła towar pozbawiony wad na koszt własny oraz zwraca klientowi koszt odesłania wadliwego towaru.
  4. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl