Regulamin

REGULAMIN ŚWIADCZENIA SPRZEDAŻY TOWARÓW PRZE SKLEP MANUS PAPIER 

Serwis sklepu internetowego prowadzony jest przez przedsiębiorstwo

MANUS Cezary Główka
Bolesława Chrobrego 35A
64-100 Leszno
POLSKA
tel. 65 529 29 51
e-mail: manus@post.pl
NIP: 697-109-51-24

Regon 411044864
Wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej CEIDG

  1. Regulamin dotyczy świadczenia sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego MANUS PAPIER. Sklep zarejestrowany jest w internecie pod adresem www.manus-papier.pl
  2. Prawa autorskie do treści zawartych w portalu należą do przedsiębiorstwa MANUS Cezary Główka.
  3. Zakupy realizowane są w oparciu o dobrowolnie złożone zamówienia za pośrednictwem internetu w portalu www.manus-papier.pl
  4. Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu, w szczególności zgodę na przetwarzanie przez firmę MANUS Cezary Główka danych osobowych związanych wyłącznie z obsługą sprzedaży.
  5. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów zgodnie z Ustawą z dnie 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997, Nr 133, poz. 883).
  6. Serwis działa nieprzerwanie. Wyjątek stanowią przerwy techniczne związane z konfiguracją sklepu.
  7. Zakup odbywa się poprzez umieszczenie towaru w koszyku, dokonaniu płatności oraz podaniu danych do wysyłki towaru lub zarejestrowaniu się w serwisie. Zarejestrowanie w serwisie nie zobowiązuje do dokonywania zakupów.
  8. Jeśli zamówienie nie zostanie zapłacone w ciągu 14 dni od daty jego złożenia, to sklep może je anulować.
  9. W przypadku niemożliwości zrealizowania zamówienia w całości, sklep uzgadnia z klientem zmianę zamówienia. Klient może zamówienie anulować, przedłużyć czas realizacji lub zrealizować je częściowo.
  10. Klient jest informowany o dacie wysłania towaru oraz o kodzie przesyłki, tak aby mógł śledzić jej dostawę na stronie firmy przewozowej.
  11. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze w obecności przedstawiciela firmy przewozowej i w razie uszkodzenia opakowania niezwłocznie zgłosić reklamację do firmy przewozowej oraz poinformować o tym nadawcę.
  12. Klient może odstąpić od zamówienia, które nie zostało zapłacone bez podania przyczyn. W przypadku rozpoczęcia realizacji zamówienia przez sklep, które następuje po dokonaniu płatności, odstąpienie jest możliwe tylko w uzgodnieniu ze sklepem. Jeśli Klient zamówił docięcie papieru do innego formatu niż A4 i operacja ta została już wykonana prze sklep, nie ma możliwości odstąpienia od takiego zamówienia.
  13. Klient może zmówić nieodpłatne docięcie papieru do innego formatu niż A4. Musi to być uzgodnione ze sklepem. W uzasadnionych przypadkach sklep może nie przyjąć zlecenia cięcia – np. w przypadku formatu, który nie daje się wykroić z formatu fabrycznego lub procedura krojenia jest niemożliwa do wykonania. Sklep może także zaproponować dodatkową opłatę za krojenie jeśli procedura wykonania docelowego formatu jest bardzo czasochłonna. Zmiana formatu wymaga więc dodatkowej wymiany korespondencji ze sklepem. Realizacja zamówienia może także przedłużyć się o jeden dzień roboczy.
  14. Klient ma prawo odesłać towar na swój koszt jeśli nie zostanie naruszone opakowanie jednostkowe. Sklep zwróci w całości zapłaconą za odesłany towar należność. Nie może być odesłany papier, który został na życzenie klienta skrojony na format inny niż A4.
  15. Sklep przyjmuje odpowiedzialność za jakość wysyłanego towaru i realizuje reklamacje w następującym trybie:W przypadku nieprawidłowo skompletowanego zamówienia klient po uzgodnieniu ze sprzedawcą odsyła niezamówiony towar na koszt własny a sklep zwraca mu koszt wysyłki i dosyła brakujące pozycje z zamówienia.
    1. Zgłoszenie wady produktu powinno nastąpić w możliwie krótkim czasie po odebraniu przesyłki.
    2. Klient powinien opisać wadę i uzgodnić z dostawcą konieczność odesłania towaru do dostawcy. Klient wysyła towar na własny koszt.
    3. W przypadku przyjęcia reklamacji sklep zwraca koszt towaru lub wysyła towar pozbawiony wad na koszt własny oraz zwraca klientowi koszt odesłania wadliwego towaru.
    4. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni.
  16. Sklep deklaruje rzetelność w realizacji zamówień, w szczególności możliwie krótkiego czasu realizacji oraz starannego zabezpieczenia towaru do wysyłki.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl